Megoldást keres gyermeke tanulási nehézségeire?

Korrepetálásra jár, de mégsem látszik az eredményein?

A tanulási nehézségek agytréninggel leküzdhetők!

Megoldást keres gyermeke tanulási nehézségeire?

Korrepetálásra jár, de mégsem látszik az eredményein?

A tanulási nehézségek agytréninggel leküzdhetők!

nemkorrepetalas

Mi a különbség a korrepetálás és az agytréning között?

A korrepetálás:

tartalomalapú – az információt, a tananyagot adja át újra

cél: 1 jegyet javítani

hosszú évekbe telhet, míg a tudásbeli hiányosságokat pótolja

hetente 1-2 (vagy több) órát vesz igénybe

hatása rövid távú

van, akinél nem hoz változást

EMELLETT

Az agytréning:

tartalomfüggetlen – játékos kognitív képességfejlesztő feladatok

cél: minden kognitív képesség megerősítése (figyelem, memória, vizuális és auditív képesség, feldolgozási sebesség, stb.) – ezáltal minden tantárgyból jobb jegyeket elérni

4-6 hónap alatt változást hoz

nagyon intenzív, heti 3×2 óra tréning

hatása hosszú távon (98-99%-ban) fennmarad

minden diák esetében fejlődést, pozitív változást lehet elérni (egyénenként eltérő lehet a mértéke – több tényező befolyásolja)

személyre szabott, egyéni tréning, személyes trénerrel

a tanulási problémák gyökerét célozza meg – az alapokat, a kulcs kognitív képességeket erősíti meg, melynek hatására a korrepetálás is könnyebb lehet

tudományosan igazolt – jelenleg a legerősebb kognitív képességfejlesztő tréning a világon, több évtizedes kutatómunka eredménye

életre szóló befektetés – életminőség-változást lehet vele elérni

az egész család életére pozitív hatása van a tréning elvégzése: megkönnyítheti a mindennapokat, nem kell késő estig a tanulnivaló felett ülni

ráadásul az önbizalom növelése és a kitartás fejlesztése is nagyszerű hozadékai az agytréningnek

Mielőtt eldöntené, hogy korrepetálásra vagy agytréningre van-e szüksége gyermekének, hogy felzárkózzon és lépést tartson az iskolai feladatokkal vagy hatékonyan felkészüljön a vizsgákra, érdemes feltenni a kérdést:

„Miért nem értette meg a tananyagot az első (vagy akár a második) alkalommal, amikor tanították, magyarázták neki?”

Ha a válasz nem egyértelmű, – mint pl. betegség miatti hosszabb hiányzás az oka – akkor előfordulhat, hogy a korrepetálás hosszú idő után sem fogja hozni a várt eredményeket.

Ha gyermeke hosszú ideje küzd tanulási nehézségekkel, esetleg korrepetálásra is jár, kevés eredménnyel, úgy elsősorban a probléma gyökerét szükséges megvizsgálni, azt, hogy hogyan dolgozza fel az agy az információkat.

Központunkban kognitív képességfelméréssel és szükség esetén kognitív képességfejlesztő agytréninggel tudunk segíteni.

További részletekért keressen minket elérhetőségeink egyikén!